Danskerne køber fodboldmål som aldrig før – Computerskak.dk

Klassisk fodboldmål

Tendensen de sidste mange år har været for nedengående, men er faktisk vendt i 2016.

Fodboldmål Pro

Mange voksne er trætte af at se ungerne sidde inde på værelset og stirre ned i skærmen. Ipad, Iphone, gaming-pc`er osv. låser vores unge inde. Der er skærme nok, men nu gider forældrene altså ikke længere. Homegoal der producerer og sælger fodboldmål har i 2016 oplevet en stødt stigning i interessen, der både kan ses på Google søgninger og deciderede salg fra deres hjemmeside.

Stigning på 30% i antallet af solgte fodboldmål

Men er det så kun fodboldmål fra www.homegoal.dk der sælges flere af? Det er svært at svare på, men kigges der på søgevolumen fra google, den generelle interessse og hype omkring det at ungerne skal røre sig ude i haven er der ingen tvivl. Stigningen er til at få øje på. Fodboldmål er billigere og efterhånden allemandseje, der er dog en, på tværs af flere brancher klar tendens til at købe bedre produkter, der holder længere.

Det er kvalitet kunderne vil have

Mange forældre har allerede set deres nye fodboldmål, fabrikeret i Kina går itu efter blot få ugers spil, og det gider danskerne altså ikke længere. Homegoal har for nylig, i en konservativ branche valgt at give 3 års garanti på alle deres fodboldmål. Simon Paulsen fra Homegoal fortæller ”Vi oplevede igen og igen at kunderne spurgte ind til, om målene nu også holdt til drengen, der efter forældrenes udsagn havde sparket mange mål i stykker allerede. Jeg kunne se en klokkeklar mangel på tillid til lige netop fodboldmål, det kombineret med at de håndbyggede fodboldmål i træ, jeg laver rent faktisk holder burde kunne kobles på en smart måde. Så jeg valgte at sige, godt, lad os give 3 års fuld garanti på alle fodboldmål, og så er der ligesom ikke så meget at rafle om, det må gøre kunderne trygge” Simons generelle betragtninger er faktisk noget mange genkender, kunderne er rigtig trætte af bras og skrammel, masseproduceret i Kina, de vil have kvalitet og det bedste produkt på markedet, til en god pris.

Fremtiden bliver endnu bedre med fodboldmål fra Homegoal

Simon Paulsen, der til dagligt ejer og driver Homegoal er ikke i tvivl, tendensen vil forsætte, mange år endnu og måske den aldrig vender. Fodboldmål er ingen undtagelse, det er et produkt der bliver flittigt brugt, og forsat har et blakket ry for at være noget der går i stykker. Jeg synes produktet kan så mange ting, det får ungerne ud i den friske luft, de får græs på knæene, sover godt om natten og socialisere sig på en anden måde, end man gør foran skærmen. Står det til Simon, vil Homegoal være med til at gøre fodboldmålet præcis lige så populært som trampolinen blev. Vi ønsker ham al held og lykke med det spændende projekt.

Skriv et svar

(*) Required, Your email will not be published